سه کلید کاشت دندان بدون درد

آیا ایمپلنت‌های دندانی درد دارند؟ قبل از شروع درمان ایمپلنت بسیاری از بیماران از ما می پرسند که آیا این روش “دردناک است”.

امروزه با اطمینان می‌توان گفت کاشت دندان بدون درد یک واقعیت است. به لطف ظهور تکنیک‌های جدید و پیشرفت تکنولوژی‌های درمانی ایمپلنت های دندانی عملاً بدون درد انجام می‌شوند و انجام آنها یکی از اولویت های اصلی ما در کلینیک  تخصصی گاندی است.

برای این منظور متخصص دندانپزشکی برای کاشت ایمپلنت دندانی بایستی به نکات زیر توجه کند:

انجام اسکن سه بعدی دندانپزشکی

دردی که فرد در حین کاشت دندان احساس می کند با اندازه زخم و مدت زمان انجام جراحی ارتباط مستقیمی دارد. اسکنر سه بعدی دندان پزشکی یک روش تشخیصی مهم است که به شما این امکان را می‌دهد تصویر دقیق‌تری از آناتومی استخوان و محل قرارگیری ایمپلنت داشته باشید. با این روش زخم های جراحی حداقل و  درمانی سریعتر انجام می‌شود. همه اینها تا حد قابل توجهی از میزان درد و زمان انجام جراحی می‌کاهد.

استفاده از میکروسکوپ دندانپزشکی

ظهور فن آوری‌های جدید در دندانپزشکی مانند میکروسکوپ دندانپزشکی به جراح کمک می کند تا بینایی خود را تا 10 برابر افزایش دهد،  این امر به کاهش زخم و مراقبت بیشتر در طول انجام جراحی کمک می کند. همانطور که قبلاً نیز ذکر شد این دو عامل باعث کاهش آزار و اذیت و دردی می شود که ایمپلنت دندان ایجاد می کند.

آرام کردن بیمار

استفاده از تکنیک های آرامبخشی در دندانپزشکی انقلابی واقعی برای کم درد کردن درمانهای دندانپزشکی به وجود آورده‌اند و کمک شایان توجهی به آرامش و راحتی بیمار در هنگام قرار دادن ایمپلنت دندان می‌کنند. تکنیک‌های آرام بخشی به بیمار اجازه می دهد در طول درمان بی حس و آرام باشد، از تنش ناشی از درمان دندان می‌کاهد و بنابراین یک فرصت درمان بدون درد را فراهم می‌کند.

به لطف تکنیک هایی مانند موارد ذکر شده، امروزه کاشت دندان بدون درد امکان پذیر است. مهم این است که از طریق روش‌های درمانی مناسب و با به کارگیری منابع و فناوری‌های لازم بتوانید با اطمینان به بیماران خود بگویید: “ایمپلنت وکاشت دندان درد ندارد.”

پیام بگذارید